mandag 13. april 2009

Nintendo Dsi

I have a new nintendo, that I can have fun with and you do-ont nanananaaaNAH! so HAH!

Men anywayyys - Jeg er den lykkelige eier av en splitter ny Nintendo DSi.

Og i tillegg til det har jeg tilbragt en helt utrolig uke med Pappa og Renate! Vi har vært rundt omkring i Irland og sett på fjellsider og steiner (Pappa greide til og med å kjøre på en..). Vi har også vært i Dublin hvor jeg fikk kjøpt masse musikk og t-skjorter. Vi fikk også komme inn på skolen selv om det teknisk sett var påske-ferie. Rektoren var der da også.

I Dublin dro vi til dyreparken. Der har de tigere, sjøløver og flamingoer. Og pingviner og elefanter og ulver og gorillaer og sjimpanser og klatreaper og franskmenn.

Masse turister med andre ord. MASSE turister.

En av fjellsidene vi do for å se på var Cliffs Of Moher. Veldig høyt oppe. Veldig langt ned. Veldig nærme kanten. Vi snakker klippe her. KLIPPE! Jeg er jo kjent for å være ganske usikker når det kommer til høyder kan man si. Får litt ekstra dårlig selvtillit når jeg står en halvmeter over bakken liksom. Men sånn kan det bli når man ikke er mer enn litt over en halvannen meter høy.

Disse Cliffs Of Moher rekker da så langt som 214 - TOHUNDREOGFJORTEN - meter over bakken. Jada. der gikk jeg og pappa og travet rundt. Da pappa begynte og gå forbi skiltet hvor det sto "PASS AT OWN RISK - PIVATE PROPERTY" på engelsk, tysk, fransk, spansk, irsk og polsk(?) begynte jeg og bli ekstra nervøs. Men nå er han trygt tilbake på Ørlandet og jeg regner med at han ikke begir seg utpå "klippene" på Lerberen med det første.

Nå skulle jeg egentlig flashe ut md en masse utrolig morsomme bilder av meg fra min Nintendo DSi, men den dumme laptopen vil ikke finne minnekortet, så det får bli i neste innlegg istedet...

Så! Jeg får nøye meg med å legge ut denne YouTube videoen som jeg kan relatere meg ganske mye til.

5 kommentarer:

Veronica sa...

haha, faren din va på lerbern idag x-)
Vart me Tracy på HV shu :-p

glede mæ t du kjæm heim pewz <3

Astri sa...

Nei xD Hahaha, så arti :p Men han datt vel ikke ned fra nånn klippa væll?

Glede mæ te æ kjæm heim æ å!

Silje sa...

SNUPPA MI!:D

SÅ koslig d ser ut som du har hatt d!:D
Og btw etter sommern vårres så har du vel pittelitt meir sjøltillit da? :) eller? :P
hehe, for da va vi bettre flenk i stægga oppå stillas i nesten orkan osv:P hehe

Men glede mæ te å sjå dæ no! om fæm daga e d akkurat to mnd'a igjen !!:D:D
<3 HURRA!

Veronica sa...

hanj datt itj ne nei :-)
æ såm tok mæ av snublinga ;-)
<3

kristoffer (huset) sa...

haha, fekk en sånn sjøl for et par daga sia. Gleder meg til å se deg på huset nå til høsten!