søndag 8. februar 2009

Tiddelibom

Når jeg sto opp altforseint idag var det snø! Ikke masse - men snø. Det var kanskje 10 cm. Frances fortalte meg at når de var på vei til mass (gudstjeneste) måtte de hente Granny fordi hun ikke kom sg ut av veien sin. Og på tur tilbake derfra kom ikke de seg ut, så da måtte de gå hjem! 10 cm.
Mitt første håp er jo at snøen holder seg til i morgen, så bussen ikke går. En snødag hadde vært fint i morgen tror jeg! Etter frokost, toast med appelsinmarmelade og te, gikk jeg og Theresia for å dra på oss klær og komme oss ut i snøen. De andre jentene var allerede ute. Jeg er jo norsk og kan kunsten med lag på lag, så jeg dro på meg ullundertøy, regnbukse, ullgenser, lue, votter og berghans jakke. De andre gikk ute i dongeribukse og frøys, men det gjorde ikke jeg. Hehehe...

Vi hadde snøballkrig og bygde snømann. Men så ble jentene kalde og leie så de gikk inn igjen. Jeg og Theresia ble igjen ute for å bygge enda en snømann. Det endte opp med at det ble en snøisbjørn. Vi er veldig stolte!

Her kommer bilder fra herligheten!




Isbjørn snømann


5 kommentarer:

Silje sa...

haha! Genialt! kanskje du får snø dag jah! :D
Men, skikkeli fin snømann og isbjørn snømann!:D hehe, skikkeli FIIIN!:P
Tihei!

Astri sa...

:O what are you tryin to say?

Silje sa...

At æ kommentere på innleggan din, og æ likt snømann din!:D
Og den NORSKE isbjørnen!:P

Anonym sa...

Så arti! :-D
No e d masse snø på brekstad å :-p

Anonym sa...

Heihei!
Jeg kom tilfeldigvis innom bloggen din, og tror jeg fikk med meg at du går på Largy College?
Skal selv på utveksling til Irland til høsten nå, og har akkurat fått vertsfamilie, og har fått vite at jeg skal gå der.
Vet dette kan virke veldig rart i og med at jeg over hodet ikke kjenner deg, men lurte på om du kunne sende meg en mail og fortelle litt om skolen, eller legge meg til på msn elns.
Er så sykt nysgjerrig på hvordan ting er skjønner du :p
Hilsen Elise :)