mandag 16. mars 2009

Oops, i did it again

Sorry - det ordet, utenom "thank you" - jeg har brukt mest her i Irland. Jeg har gjort det igjen. Jeg vet ikke hva som feiler meg. Jeg satt her i Irland i nesten seks måneder og ventet på å få en sjangse på å få bruke internett hvor blogspot ikke var blokkert. Så kom det. Og jeg har ikke brukt til annet enn facebook-ing, youtube-ing, twitter-ing, nettby-ing, hotmail-ing og å lese diverse aviser. SHAME ON ME!

Men, here goes. Så utrolig mye har skjedd siden sist jeg blogget om snøen. Isbjørnsnømannen mistet hodet dagen etterpå (det så ganske så makabert ut når skolebussen kjørte forbi mandag-morgen). Onkel Kristian og Åshild var her på besøk. Theresia's foreldre kom hit på overaskelsesbesøk. Jeg har vært på skolen og gjort masse lekser. Men nå har Ms. Smith bestemt seg for å ikke gi oss noen historiestiler ut Mars, så jeg har hatt ganske lite lekser i det siste.

I morgen er det St. Patricks Day! Så i dag har vi hatt fri, og det har vi selvfølgelig i morgen også. jeg glder meg veldig til i morgen. Det blir jo nesten 17. Mai for Irland. Vi skal være med i paraden med Martin's trailer. Håper jeg slipper å stå oppe på den og danse...

I helga har jeg vært mye borte. På fredag dro vi til Cavan på kino. Vi så "Confessions of a Shopoholic". Den var morsom, men jeg ble litt skuffet utifra boken. Men det blir jeg jo alltid når jeg tenker over det... På lørdag dro jeg og Theresia til Monaghan. Jeg kjøpte tannbørste, shampo, bøker og Snow Patrol's nyeste album. Da onkel Kristian og Åshild var her var vi på Snow Patrol konsert i O2 og den var helt fantastisk! Men jeg må si meg enig med Åshild, og si at oppvarmingsbandet White Lies var utrolig bra i tillegg! Jeg fant albumet deres i dag i Cavan, men jeg hadde ikke penger. Men jeg har bestemt at den skal vente på meg der til jeg drar tilbake i morgen med St. Paddy's Day paraden. Ja, jeg var i Cavan i dag på kino igjen. Vi dro for å se "Marley and Me". Den var kjempefin. Morsom, romatisk og trist. Mye bedre enn jeg forventet!

Nå er jeg veldig , veldig glad! Gavin DeGraw's neste singel er endelig sluppet på YouTube, og den er kjempebra. Etter nederlaget med forrige album høres dette veldig bra ut!

Men nå skal jeg fortsette med facebook-ingen og youtube-ingen min.

G'luk!

3 kommentarer:

Hilde sa...

Du må bli flinkar te å blogg, Astri :-)

Å litt trist me den snømannhalshugginga. Halshugging har alltid vårre litt makabert.

Astri sa...

Ja, i knoooow.. skuffskuff

behold! A NEW BLOGGINNLEGG!!

Silje sa...

som Hilde sa, æ e imponert!:D